Apothéka.sk
Spravodajstvo z EÚTlačové správy Bolesť Cestovanie Editorial Informačné technológie ComorraPharm sro. Liečivé rastliny - Fytoterapia Medicínska história Medicínska technika Novinky Očkovanie Odborník radí Predstavujeme Vám… Prevencia Psychológia, neurológia Rodinný lekár Rozhovory Trendy v Európe Ústna hygiena Veterinárna sekcia Vitamíny, minerály a potravinové doplnky Vývoj & trendy vo farmácii Vývoj v medicíne Zákony, poisťovne Zdravá krása Zdravá racionálna výživa Zdravotnícka legislatíva Zdravý pohyb Zdravý životný štýl Životné prostredie

Informácie o produktoch Kompilácia, rešeršná práca Pôvodný článok PR článok - platená inzercia Preklad Vyhlásenia, Informácie, Výzvy

2011 / 4, 3, 2, 1
2010 / 4, 3, 2
2009 / 4, 3, 2, 1
2008 / 4, 3, 2, 1
2007 / 4, 2
2006 / 3, 1
2005 / 4, 3, 2, 1
2004 / 4, 3, 2, 1
2003 / 4, 3, 2, 1
2002 / 4, 3, 2, 1
2001 / 4, 3, 2, 1
2000 / 4, 3
Informačné technológie

Kristine Nolfi
Léčení stravou
4,71 EUR
(141,89 SKK)
Gao Yun
Čchi-Kung pro život
6,39 EUR
(192,51 SKK)
Prepočítané konverzným kurzom 30,1260 SK = 1 EUR
Práve čítate číslo 2009/2 - Zdravá krása - Kompilácia, rešeršná práca
sobota, 20. November 2017 | dátum ostatnej aktualizácie: 10. Marec 2012 9:10

Lohas
Réka Tárnoková, Gymnázium Ľudovíta Jaroslava Šuleka v Komárne - 31.3.2009

Počuli ste už o organizácii zvanej LOHAS? Nie? Tak Vám o nej prinášam pár užitočných informácií...

„LOHAS“- ľudia, pre ktorých sú pojmy ako vytrvalosť, morálka, kvalita a pôžitok rovnocenné- vrstva týchto spotrebiteľov sa bude v budúcnosti stále viac rozrastať
„LOHAS“- ľudia, pre ktorých sú pojmy ako vytrvalosť, morálka, kvalita a pôžitok rovnocenné- vrstva týchto spotrebiteľov sa bude v budúcnosti stále viac rozrastať. V USA však existuje už teraz.

LOHAS = Lifestyle Of Health And Sustainability = Udržateľný zdravý životný štýl

LOHAS je trhová sekcia pre tovar a služby zamerané na zdravie a fitness, životné prostredie, osobný rozvoj, udržateľný zdravý život a jeho podporovanie, a spoločenské právo. Spotrebitelia patriaci k tomuto trhu predstavujú početnú skupinu v USA. Približne 19% dospelých v tejto krajine (teda 41 mil. ľudí), je považovaných za spotrebiteľov LOHAS. Výskum ukazuje, že jeden zo 4 dospelých Američanov patrí do tejto skupiny. Títo spotrebitelia sú budúcnosťou obchodu a tiež budúcnosti progresívnej spoločnosti, enviromentálnej a ekonomickej zmeny v tejto krajine.

Priemysel, ktorý slúži týmto konzumentom, je identifikovaný v prieskumnej reportáži organizovaný Prírodným marketingovým inštitútom a udávaný LOHAS, ako trh LOHAS s konzervatívne odhadnutými 209 biliónov amerických dolárov. A stále rastie. Kultúrne návrhy sú základňami trhu LOHAS. LOHAS nie je len príťažlivá skratka, ale niečo o čom si myslíme, že schopne opisuje o čom tento krok a ich cieľ vlastne sú.

Trh LOHAS bol založený v roku 2000, v čase, keď bol trh odhadnutý na hodnotu 228 biliónov dolárov. Odkedy sa trh začal vyvíjať, veľkosť nového trhu sa znížila v roku 2006 na 208 biliónov dolárov. Táto redukcia trhu nebola kvôli zmenšeniu sa ponuky trhu LOHAS, ale skôr kvôli špecifickejšej klasifikácie produktov a služieb, ktoré sa starajú o konzumentov a nie o obchod. Verejné štúdium zahŕňalo obchodné predaje a takto postupne zadovážilo väčší trh.

Delenie trhu je založené na výskume Inštitútu prírodného obchodu

Na prvý pohľad sa môže zdať, že päť LOHAS sektorov má len málo spoločné. Nemusí sa zdať, že výrobca recyklovanej umelej hmoty alebo jeden z výrobcov, ktorý pracuje na energeticky výkonných motoroch novej generácie majú veľa spoločného s operátorom eko-dovoleniek alebo s maloobchodníkom s organickým oblečením. Ale 41 miliónov spotrebiteľov verí v to, že sú nelimitovaní operačnými a štruktúrnymi rozdielmi. Spojenia medzi globálnou ekonomikou, kultúrou, životným prostredím a politickým systémom majú veľkú a dôležitú rolu. V celosvetovom obzore LOHAS spotrebiteľov, ale rovnako dôležité sú spojenia mysle, tela a ducha jedincov. Zameranie na osobné objavovanie s konečným úspechom získania ľudského potenciálu, je maximálny záujem LOHAS spotrebiteľa. Súčasný rast s touto trhovou skupinou silne podporujúcou predstavu, že spiritualita sa už neponižuje na perifériu Nového Veku, ale je odopretý sťahovaním sa do centra kultúrnych vedomí.

Misia LOHAS

Kroky LOHAS sa zameriavajú na vzdelávanie a zadováženie zdrojov pre obchody a jednotlivcov na trhu zdravých a podporujúcich životných štýlov. Veľa trhov nevie ako obchodovať s LOHAS spotrebiteľmi a ani spotrebitelia nevedia, ktoré organizácie sú vierohodné svojou značkou, ktorá sa týka hodnoty. LOHAS slúži ako najdôležitejšie centrum pre vzdelávanie, obchodné zdroje, najnovšie správy a každoročné zhromažďovanie LOHAS aktivít. LOHAS sa delí o informácie a nové obchodné praktiky, ktoré podporujú životný štýl LOHAS užitočný pre našu planétu.



Čítajte ďalej...
PREHĽAD ČÍSLA
   
 

Videosprávy Vám prináša SITA Slovenská tlačová agentúra a.s., partner APOTHEKA.SK

LIEKOVÁ PORADŇA
viac príspevkov »
Správy Vám prináša euractiv.sk, partner APOTHEKA.SK


ODPORÚČAME
Prepočítané konverzným kurzom
1 EUR = 30,1260 SK
VIAC TOVAROV »   


Copyright © 1996-2017 ComorraPharm s.r.o.
© SITA Slovenská tlačová agentúra, prevádzkovateľ spravodajského portálu webnoviny.sk. Všetky práva vyhradené.
Články sú aktualizované a upravované publikačným systémom IPSA2002.